1991-1996: Magyar Képzőművészeti Főiskola, festő szak, mestere: Klimó Károly, Maurer Dóra; 1991-1995: Magyar Képzőművészeti Főiskola, intermédia szak, mestere: Peternák Miklós; 1996-1998: Magyar Képzőművészeti Főiskola, Mesterképző; 1993-1998: Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, esztétika szak; 1998-1999: Akademie der Bildende Kunst Wien, mestere: Hubert Schmalix (mesterosztály); 2000: Pécsi Tudományegyetem, Művészeti Kar, DLA-képzés, mestere: Keserü Ilona. 1993-ban részt vett Salzburgban a Sommerakademie für Bildende Kunston Hermann Nitsch nyári kurzusán, 1996-ban és 1997-ben a párizsi Magyar Intézet ösztöndíjasa volt, a Párizs-Cachan Művésztelepen dolgozott, 1998-ban Bak Imre ajánlására elnyerte a Herder-ösztöndíjat, 2000-ben Bécsben a Kunstverein Alte Smiede, 2001-ben a Római Magyar Akadémia ösztöndíjasa volt. 2000-től a Magyar Képzőművészeti Főiskolán tanít. A klasszikus olajfestés-technikát alkalmazó táblaképeket fest. Metafizikus csendéleteinek, városképeinek kompozícióit, belső tereket idéző műveit különös nézőpontok, meglepő részletkiemelések, furcsa horizont- és perspektíva-váltások jellemzik. Síkszerűen egymás mellé, mögé, fölé helyezett motívumai, alak-sziluettjei élénk színekkel megfestettek, határozott kontúrokkal közrefogottak, és így a részek és az egész bizonytalanságokba emelt, sejtelmes viszonyrendszerével alkotásai a tárgyszerűen szemlélt konkrét valóságelemek és az elvonatkoztatatások villódzásait hozzák létre. Művészeti témájú írásait, művészetkritikáit 1997 óta rendszeresen publikálja (Balkon, Élet és Irodalom, Magyar Narancs).